محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین آبی پوشان در ارتباط با حاشیه‌های این باشگاه اظهار کرد: تمام بازیکنان ما تنها به خاطر هواداران تمرین و بازی می‌کنند، اما همه ما نگران آینده تیم هستیم، چرا که کمتر از ۵۰ روز دیگر باید به مصاف الهلال عربستان برویم و همچنین قرارداد خیلی از بازیکنان تا ۲ هفته آینده به اتمام می‌رسد، اما هیچکس درباره تمدید قرارداد با بازیکنان صحبت نکرده است.

او ادامه داد: بیشتر بچه‌ها کمتر از ۴۰ درصد از مبلغ قرارداد‌های خود را دریافت کرده اند که برای تیمی مانند استقلال بسیار بد است و حتی پاداش‌هایی که از بازی‌های قبل از دربی به بازیکنان قول داده بودند نیز هیچ کدام نصیب بازیکنان نشده است و خدا را شکر که حداقل سرمربی تیم به بازیکنان مبلغی را به عنوان پاداش می‌دهد تا بتوانیم امورات خود را بگذرانیم.

او افزود: من به شخصه دلیل رفتن عبدیان و نامداری را نمی‌دانم. این ۲ از افرادی بودند که در سال گذشته به بچه‌های تیم کمک کردند و نگذاشتند از تیم بروند، اما اکنون این ۲ نیز از باشگاه رفته اند و هیچکس هم دلیل آن را نمی‌داند.

دانشگر درباره مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مددی را اصلا نمی‌توان پیدا کرد. او اکنون از فرشید اسماعیلی شکایت کرده است و هر زمان که بخواهد می‌تواند او را بازداشت کند و اصلا نمی‌دانم در این تیم چه می‌گذرد.

دانشگر درباره پیشنهاد تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور تیم بزرگی است، اما نه تراکتور به من پیشنهادی داده است و نه من با تیم صحبت و مذاکره کرده ام. من به عنوان یک بازیکن ناراحت هستم در شرایطی که تیم نتیجه خوب کسب می‌کند و مربی هم زحمات خود را برای بازیکنان می‌کشد، چرا مدیران تیم اهمیتی به بازیکنان نمی‌دهند.

او افزود:‌ تیم ما در چند بازی گذشته نتایج خوبی گرفته و حتی توانستیم دربی را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم، اما نه مدیرعامل تیم و نه هیئت مدیره به بازیکنان یک تبریک نیز نگفته اند چه برسد به اینکه به بازیکنان پاداش بدهند.

دانشگر در انتها گفت: من اگر جای مددی مدیرعامل تیم بودم واقعا از استقلال می‌رفتم. وقتی کسی تو را نمی‌خواهد برای چه در تیم مانده‌ای؟ فردا روزی هم که به امید خدا قهرمان جام حذفی شویم می‌گویند مدیریت من برای تیم جام گرفته است. واقعا شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذاریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار