معاون اجتماعی پلیس استان همدان از دستگیری ۲۱ خرده‌فروش مواد مخدر در طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین بشری، معاون اجتماعی پلیس استان همدان در خصوص اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارک‌ها و تفرجگاه‌های همدان اظهار داشت: از ابتدای تیرماه طرح پاکسازی با استفاده از ۴۰ اکیپ از پرسنل کلانتری‌ها و یگان امداد اجرا و تا برقراری امنیت کامل پارک‌ها و محل‌های آلوده استمرار خواهد داشت.

او افزود: در این طرح ۸۲ معتاد متجاهر و ۲۱ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و برای ۲۰ نفر از افراد مزاحم پرونده تشکیل شده است ضمن اینکه تاکنون سه و نیم کیلو انواع مواد مخدر در اجرای این طرح کشف و ضبط شده است.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: ۴۴ دستگاه موتورسیکلت و ۲۳ دستگاه خودرو نیز توقیف شده و ۵۶ نفر از افراد مزاحم نیز به مقر‌های انتظامی دلالت و از آنان تعهد اخذ شده که در صورت دستگیری مجدد برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

بشری تاکید کرد: این طرح‌ها تا برقراری کامل امنیت در سطح استان اجرا خواهد شد و پلیس با هماهنگی کامل با مقامات قضایی اجازه نخواهد داد معدود افراد متخلف با ناامن کردن اینگونه محیط‌ها موجبات ناراحتی و نگرانی شهروندان را فراهم کنند. 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.