مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از برگزاری ۲ طرح برای جمع آوری نذورات قربانی خبر داد.

عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: امسال در ایام اعیاد قربان تا غدیر نذورات قربانی مردم در قالب اجرای ۲ طرح از سوی بهزیستی استان جمع‌آوری می‌شود.

او افزود: برای کمک رسانی بیشتر به جامعه هدف بهزیستی و معلولان سرپرست خانوار‌های نیازمند و زنان و فرزندان بی‌سرپرست، ۲ طرح با عناوین ما هم می‌توانیم سهیم باشیم و ساماندهی نذورات نقدی و غیر نقدی در عید قربان اجرایی می‌شود.

عرب نژاد اظهار کرد: در طرح ما هم می‌توانیم سهیم باشیم به علت افزایش قیمت در ذبح گوسفند، از افراد علاقه‌مند درخواست شده تا با واریز ۵۰ هزار تومان به بالا، در ذبح گوسفند و توزیع آن بین محرومان سهیم باشند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: در طرح ساماندهی نذورات نقدی و غیر نقدی نیز علاقه مندان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های اعلام شده از سوی بهزیستی اهداء کنند.

او ادامه داد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ واریز کنند.

توزیع ۹ هزار و ۲۱۱ کیلو گوشت بین مددجویان بهزیستی

عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: پارسال در دهه ولایت ۹ هزار و ۲۱۱ کیلو گوشت قربانی به ارزش ۹ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال به افراد دارای معلولیت و مددجویان نیازمند تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی اهداء شد.

او با اشاره به این که پارسال بیش از ۱۵ میلیارد ریال کمک‌های مردمی به مناسبت عید قربان تا غدیر جمع آوری شده است افزود: ۷۰۰ میلیون ریال از این مبلغ به صورت نقدی و ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال آن به صورت غیر نقدی در قالب بسته‌های سبد معیشتی بوده است.

عرب نژاد اظهار کرد: پارسال کمک‌های جمع آوری شده بین هزار و ۸۱۰ نفر از معلولان و مددجویان نیازمند جامعه هدف بهزیستی توزیع شد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار