لغزندگی جاده در محور سانیج حادثه آفرید

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: برخورد سه دستگاه خودرو پراید در روستای حسین آباد سانیج به علت لغزندگی جاده هفت مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید قاسم گلشن، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت، گفت: بنا به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری EOC مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی پراید از روبه رو و یک دستگاه خودروی پراید از پشت سر به علت لغزندگی جاده در روستای حسین آباد سانیج، بلافاصله سه نفر از نجاتگران پایگاه جاده‌ای جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان در قالب یک تیم امدادی به همراه یک دستگاه خودروی آمبولانس در محل حادثه حاضر شدند.

گلشن افزود: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به همت نیرو‌های هلال احمر و با همکاری عوامل اورژانس و نیروی انتظامی در صحنه، شش نفر از حادثه دیدگان با سه دستگاه آمبولانس اورژانس و یک نفر مصدوم با آمبولانس هلال احمر به اولین مرکز درمانی انتقال یافتند.

او بیان کرد: این عملیات یک ساعت و ۳۵ دقیقه طول کشید و متاسفانه این حادثه هفت نفر مصدوم برجای گذاشت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت با اعلام شماره تلفن ۱۱۲ برای ارائه خدمات امدادی از سوی هلال احمر، گفت: تلفن ندای امداد در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش‌های حوادث احتمالی ازطرف مردم است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.