دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: برخورد جدی با مخلان امنیت اجتماعی در چهار حوزه در دستور کار دستگاه قضا و نیروی انتظامی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا حدادزاده، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، در جلسه کمیته راهبردی قضائی انتظامی استان گفت: در سال ۹۸ بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان در حوزه بی نظمی‌های اجتماعی بر چهار حوزه تفاهم شد تا سخت گیری جدی صورت گیرد که نتایج خوبی داشته است.

او برخورد با سگ گردانی را از مطالبات عمومی ذکر کرد و افزود: در موضوع سگ گردانی مکرر به پلیس امنیت تاکید شد که در این حوزه هیچگونه مسامحه‌ای صورت نگیرد که در این زمینه رصد خرید و فروش سگ در فضای مجازی هم در دستور کار قرار گرفت.

حدادزاده گفت: شرب خمر و ساخت و نگهداری مشروبات الکلی از دیگر مواردی بود که در سال گذشته مورد توجه قرار گرفت که ماحصل آن کشفیات زیاد در این حوزه بود.

او تصریح کرد: در حوزه رانندگی پر خطر نیز بر اساس جمع بندی با راهور مصادیق رانندگی پرخطر، علاوه بر آن چیزی که قانون به راهور اجازه داده امکان توقیف دارد مثل رانندگی با مستی، منتهی به تصادف فوتی، برخی مصادیق دیگر نیز استخراج و درجه بندی شد که در مواردی منجر به ارسال پیامک هشدار، اخذ تعهد و یا توقیف وسیله نقلیه بین دو تا شش ماه صورت می‌گیرد.

دادستان یزد گفت: در زمینه وظایف قانونی دادسرا در آموزش ضابطین ۱۲ مورد آموزش در سه ماه اول سال جاری برگزار شده که نسبت به سال قبل رشد ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار