معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: برنامه‌های ویژه غدیرخم در بستر شاد با شعار ولایت مداری در البرز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری همایش‌های تخصصی وجود ندارد باید فرهنگ غدیر در فضای مجازی ترویج شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود:بزرگداشت واقعه غدیر خم وظیفه‌ای است که تمامی مردم، مسئولان فرهنگی و تاثیرگذاران جامعه باید به آن اهتمام داشته باشند.

فهمیده گفت:در شرایطی که دشمنان تلاش دارند تا با شبهه افکنی، جوانان را از اصل ولایت دور کنند، بیان واقعیت‌های مربوط به غدیر خم می‌تواند این توطئه را خنثی کند.

او افزود: آموزش و پرورش البرز با استفاده از کارشناسان مذهبی و علوم تربیتی به مناسبت روز‌های اعیاد بزرگ قربان تا غدیرخم که به عنوان دهه امامت و ولایت نام‌گذاری شده‌است در بستر شبکه شاد اجرای برنامه‌های متنوعی را برنامه ریزی کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: بدخواهان نظام تلاش دارند تا با استفاده از فضای مجازی نوجوانان و جوانان در معرض طوفان‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی قرار گیرند و با شبهه‌افکنی، آنان را از اهل‌بیت عصمت و طهارت دور کنند.

فهمیده افزود: همه مسئولان فرهنگی موظفند تا با استفاده از این فضا به عنوان یک منبر پرمخاطب، شبهات را برطرف و فرهنگ ولایت‌مداری را در جامعه ترویج دهند.

اوگفت: رسا غدیر بزرگترین طرح غدیر خم است که از همه رسانه‌ها و خانواده‌ها در کنار دانش آموزان برای یا علی گفتن و شرکت درآن دعوت می‌کنیم تا غدیر را به همه معرفی کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرزگفت: این برنامه‌ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در استان البرز برگزار می‌شود.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.