معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: ۸۸ اکیپ سیار و ثابت در سطح استان اصفهان بر ذبح دام ‌هاو نذورات مردمی در روز عید قربان نظارت دارند.

علیرضا ادیبان معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در روز عید قربان  نظارت کلی بر نذورات مردم و دام‌ها قبل و بعد از کشتار خواهد داشت، این نظارت‌ها در کشتارگاه‌ها و ایستگاه‌هایی که تدارک دیده شده است، تا زمانی که نذورات تحویل مردم داده شوند، ادامه دارد.

او افزود: نظارت‌های اداره کل دامپزشکی شامل دو دسته  بهداشتی و شرعی هستند که  اجرایی می‌شوند، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، ۸۸ اکیپ سیار و فعال در سطح استان تدارک دیده ایم که ۵۲ اکیپ ثابت  و ۳۶ اکیپ سیار هستند،   همچنین ۴۴  نفر ناظر و ۷۵ نفر کارشناس بهداشت گوشت و ۴۴ نفر کسانی که نظارت شرعی انجام می‌دهند، در ایستگاه‌ها و کشتارگاه‌ها حضور دارند و ارائه خدمت می کنند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان ابراز داشت:  نزدیک به ۲۰ ایستگاه سیار در سطح  استان تدارک دیده شده است تا مردم بتوانند در اقصا نقاط  شهر، نزدیک‌ترین ایستگاه را پیدا کنند و نذورات خود را انجام دهند.

ادیبان مطرح کرد: ۳۰ کشتارگاه دام از  ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳ ظهر آماده هستند تا مردم مراجعه کنند و خرید و نذورات خود را انجام دهند، تمامی فعالیت‌ها و کشتار‌ها تحت نظارت‌های اداره کل دامپزشکی  انجام می‌شوند، شایان ذکر است فعلا برنامه ریزی ذبح غیر حضوری نداریم و مردم فقط میتوانند به ایستگاه‌هایی که توسط اداره کل دامپزشکی استان اعلام می‌شوند، مراجعه کنند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.