رئیس فدراسیون ناشنوایان از پرداخت پاداش مدال آوران فوتبال و کشتی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان در خصوص پرداخت پاداش مدال آوران فوتبال و کشتی ناشنوایان اظهار کرد: جوایز فوتبالیست‌های ناشنوا که در مسابقات انتخابی المپیک برزیل مقام اول را به دست آوردند و مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی جوانان و بزرگسالان ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان کشتی در ترکیه و همچنین کادر فنی و سرپرستان کاروان اعزامی به این رقابت‌ها به حساب آن‌ها واریز شد.

او درباره مبلغ جوایز مدال آوران قهرمان گفت: به مدال آوران فوتبال ۱۰ میلیون، قهرمانان کشتی بزرگسالان طلا ۶ میلیون، نقره ۳ میلیون و برنز ۲ میلیون و جوانان طلا ۴ میلیون، نقره ۲ میلیون و برنز یک میلیون واریز شد.

تیشه گران خاطرنشان کرد: قرار بود جوایز مدال آوران قهرمانی جهان و انتخابی المپیک طی مراسمی به آن‌ها اهدا شود که به خاطر شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم وجود نداشت و قرار بر این شد پاداش ورزشکاران که بیش از ۹۰ نفر هستند به حساب آن‌ها واریز شود.

او در پایان گفت: فدراسیون به تعهدات خود در خصوص پرداخت جوایز قهرمانان عمل کرد و امیدواریم شاهد رشد و توسعه ورزش ناشنوایان در مسابقات آتی باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار