سرنخ ۲۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی کرج به سارقی رسید که در زندان به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی یکی از اعضای باند سارقان را شناسایی کردند و با انجام تحقیقات در زمینه او متوجه شدند که نامبرده به تازگی توسط پلیس به جرم سرقت دستگیر و به یکی از زندان‌های استان البرز منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این که متهم با هماهنگی قضایی از زندان به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: درتحقیقات و بازجویی‌های پلیس، متهم به ۲۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد.

او با اشاره به شناسایی و دستگیری همدستان متهم در عملیات‌های جداگانه، افزود: با اقدامات انجام شده خوشبختانه همه مالباختگان پرونده‌ها شناسایی شدند.

سرهنگ نادربیگی گفت: متهمان شیوه و شگرد سرقت‌های به وقوع پیوسته را چنین شرح دادند که در طول روز در خیابان‌ها و کوچه‌ها پرسه می‌زدند و اگر در آپارتمان و یا منزلی باز بود وارد آن می شدند و اقدام به سرقت وسایل آن می‌کردند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.