معاون مسکن اداره کل مسکن و شهرسازی همدان از الحاق ۶۰ هکتار زمین به محدوده همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید صالحی‌امیر، معاون مسکن اداره کل مسکن و شهرسازی همدان در خصوص وضعیت پروژه‌های مسکن ملی اظهار داشت: برای مسکن های ۴۸۰ واحدی شهرک فرهنگیان گودبرداری انجام و خرید مصالح انجام شده و ستاد اجرای فرمان امام (ره) متولی کار است.

او با بیان اینکه جهان نصر پیمانکار این پروژه است گفت: زمین پروژه فرهنگیان نامرغوب است که قرار شده ستاد اجرایی پیمانکار دیگری بگیرد و ساخت بعد از تقویت زمین آغاز شود.

معاون مسکن اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان همدان با اشاره به پروژه ۱۰۴ واحدی شهرک مدنی نیز گفت: گودبرداری این پروژه آغاز شده و ستاد اجرای امام (ره) مشغول کار است.

او در خصوص پروژه ۷۱۰ واحدی شهرک بهشتی نیز بیان کرد: این پروژه توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود و اکنون روند طراحی پروژه‌ها را پیگیری می‌کند.

صالحی‌امیر از الحاق ۶۰ هکتار زمین به محدوده همدان خبر داد و گفت: در شورای مسکن مشاور سه نقطه برای این پروژه پیشنهاد داده که قرار است به بنیاد مسکن واگذار شود و با انتخاب یک نقطه کار اجرا آغاز شود.

او با اشاره به پروژه خودمالکی ۱۸۴ واحدی نیز بیان کرد: برای این پروژه قرارداد منعقد شده و قرار است زمین و ساخت با خودمالکان باشد و نفرات هم متناسب با شرایط اقدام ملی باشد.

معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی همدان یادآور شد: در ملایر نیز پروژه ۳۰۰ واحدی عقد قرارداد کردیم که انجام شده و اکنون برای سایر مسکن های ملی تامین زمین می‌کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.