استاندار تهران گفت: اکنون ۷ هزار و ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تهران بستری هستند

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه در چند روز اخیر بیماران سرپایی و بستری و فوتی کرونا افزایش یافته است و اکنون ۷ هزار و ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تهران بستری هستند.

وی گفت: برای کنترل بیماری کرونا همکاری مردم نقش موثری دارند؛ میانگین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان تهران نسبت به میانگین کشور بالاست و به دلیل تراکم جمعیت و ... روند شیوع بیماری کرونا در استان تهران زیاد است.

بندپی افزود: مصوب شد با همکاری اصناف، مشاغلی که در شرایط قرمز با منع فعالیت روبه‌رو هستند گروه‌های ناظر، نظارت کنند؛ برای فعالیت تالارها، رستوران ها، استخر های سرپوشیده و پاساژهای سرپوشیده نظارت بیشتری در استان تهران صورت می‌گیرد.

استاندار تهران ادامه داد: در استان تهران ۸۱ هزار مرکز تجمعی تزریق واکسن داریم، ۴۴ هزار دز واکسن کرونا تزریق شده است و از امروز میزان واکسن را به ۸۰ هزار دز افزایش دادیم.

وی گفت: با نمایشگاه‌ها هماهنگ کردیم و غرفه‌هایی را در اختیار ما قرار دادند تا بتوانیم ظرفیت محل‌های تزریق واکسن را افزایش دهیم. امروز ۱۵ تیم بازرسی متشکل از نیروی انتظامی همکاران قضایی و اتاق اصناف، نظارت بر اصناف متخلف را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار