حرم منور رضوی حال و هوای خاصی دارد و در صحن‌ها و رواق‌های بارگاه رضوی برنامه‌های مختلفی متناسب با روز شهادت امام محمدباقر (ع) تمهید شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مشهدالرضا (ع) همزمان با سالروز رحلت پنجمین نور عالم بشریت غرق در ماتم و عزا شده است.

حرم منور رضوی نیز حال و هوای خاصی دارد و در صحن‌ها و رواق‌های بارگاه رضوی برنامه‌های مختلفی متناسب با روز شهادت امام محمدباقر (ع) تمهید شده است.

از سوی دیگر برنامه‌های شب شهادت امام محمد باقر (ع) نیز از شب گذشته در بارگاه منور رضوی آغاز شده و این برنامه تا شامگاه امشب ادامه دارد.

مسجد گوهرشاد بارگاه منور رضوی نیز امروز و از نخستین دقایق بامداد شاهد برنامه‌های متنوعی در سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) است و از ساعت ۱۰:۳۰ نیز آیت الله علم‌الهدی در جمع عزاداران این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت نیز در این روز به مرثیه سرایی در صحن‌ها و رواق‌های مختلف می‌پردازند و زائران و مجاوران از برنامه‌های متعدد با رعایت تمامی نکات بهداشتی بهره خواهند برد.

همچنین عصر امروز و از ساعت ۱۹ حجت‌الاسلام فرزانه؛ امام جمعه موقت مشهدمقدس نیز در صحن پیامبر اعظم (ص) به بیان نکات اخلاقی و سیره سیاسی امام محمدباقر (ع) می‌پردازد.

 

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.