نماینده مردم خدابنده در مجلس با اشاره به وضعیت حساس کشور و کمبود آب و قطعی برق، گفت: در شرایط فعلی کشور لازم است مجلس جلسه‌ای جهت بررسی و ارزیابی مشکلات مذکور تشکیل دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدالبرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز (یکشنبه، ۲۷ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وضعیت حساس کشور به دلیل مشکلات ناشی از خشکسالی، کمبود آب و قطع برق گفت: قطعا مجلس شورای اسلامی تحرک و اقداماتی در خصوص مشکلات مذکور داشته که در گزارش محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در ابتدای جلسه بیان شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه خود حضور داشتند بهتر بود جلسه‌ای برای رسیدگی به مشکلات کمبود آب و قطعی برق در مجلس برگزار می‌شد چرا که در پایان دولت قرار داریم و پیگیری مشکلات مذکور توسط دولت کاهش پیدا کرده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از مردم انتظار دارند در شرایط فعلی به مسائل مربوط به کمبود آب و قطعی برق بیشتر توجه کنند، افزود: با توجه به برنامه‌ای که در صحن چیده شده است، پیشنهاد می‌کنم جلسه‌ای برای بررسی وضعیت فعلی کشور در دستورکار قرار بگیرد.

وی با اشاره به افزایش افسارگسیخته قیمت سیمان، تعطیلی پروژه‌ها و خشکسالی تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور لازم است گزارشی از وضعیت استان‌ها در مجلس ارائه شود. در حوزه انتخابیه بنده بسیاری از روستا‌ها با مشکلات آب شرب مواجه بوده و کشاورزی آن‌ها نیز به دلیل کمبود آب در وضعیت نامناسبی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار