معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی از ارائه ۱۱ هزار و ۷۶۵ خدمت از سوی پایگاه‌های خدمات اجتماعی بهزیستی در مناطق حاشیه نشین در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

شیخانی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به ثبت ۱۱ هزار و ۷۶۵ خدمت از سوی پایگاه‌های اجتماعی گفت: از این تعداد خدمت ارائه شده، هزار و ۷۹۱ خدمت در قالب شناسایی بوده است و هزار و ۵۳۷ پرونده تشکیل شده و ۸ هزار و ۴۳۷ خدمت در قالب برگزاری برنامه‌های آموزشی و فرهنگی به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به ساکنین مناطق حاشیه نشین ارائه شده است.

او با اشاره به فعالیت مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده مهر آفتاب افزود: ۱۲۰ کودک تحت حمایت این مرکز هستند که در سه ماهه نخست امسال ۱۴ کودک جدید پذیرش شده اند.

شیخانی اظهار کرد: ۴۰ دختر در مرکز حمایت‌های روانی اجتماعی دختران و خانواده ندای مهر فرشتگان تحت حمایت هستند که در سه ماهه نخست امسال پذیرش جدید نداشته است.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: تعداد کودکان پذیرش شده در مرکز شبانه روزی ساماندهی کودکان خیابانی در سه ماهه نخست امسال ۵ نفر بوده است.

او گفت: تعداد زنان خشونت دیده و در معرض خشونت نیز در سه ماهه نخست امسال ۱۰ نفر بوده است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار