مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه ماهه نخست امسال ۱۵۱ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال در مراکز نیکوکاری استان جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ ۱۵۱ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال شامل کمک های نقدی و غیرنقدی اهدایی از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی است. 

مبشری افزود: توزیع مبلغ ۱۵۱ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد انجام شد. 

او با اشاره به فعالیت ۴۹ مرکز نیکوکاری در استان بیان کرد: بخش عمده ای از مراکز نیکوکاری استان در مساجد راه اندازی شده است. 

مبشری عنوان کرد: راه ‌اندازی مراکز نیکوکاری جزو اقدام های ارزشمند و مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد به  منظور جمع ‌آوری و توزیع کمک‌ های مردم و نیکوکاران بین مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند است. 

او ابراز داشت: راهبرد اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد بهره ‌گیری لازم از توان و ظرفیت‌ مردم و نیکوکاران با محوریت مراکز نیکوکاری برای ارائه خدمات موثر، هدفمند و اثربخش به مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند به منظور توانمند سازی اقتصادی آنان است. 

مبشری گفت: یکی از مهمترین نکات در زمینه فعالیت مراکز نیکوکاری در کشور و کهگیلویه و بویراحمد اداره آن ها از سوی مردم است. 

او اظهار داشت: مهمترین اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل ترویج هر چه بیشتر فرهنگ انفاق و نیکوکاری بین مردم و توسعه مشارکت ‌های مردمی برای خدمات رسانی مطلوب تر به مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند است. 

بیش از ۴۵ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۴ هزار تن زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.