استاندار البرز گفت: تمامی امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی استان برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی بسیج شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در جلسه ستاد استانی مقابله به کرونا گفت: جان و سلامت تک تک افراد برای ما اهمیت دارد و باید تمامی امکانات و ظرفیت‌های بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی یاری رسان باشند.

او با بیان این که کرونا همچنان در تمام دنیا و همچنین ایران در حال جهش و افزایش است، افزود: اکنون در موج پنجم شیوع کرونا قرار داریم و به گفته سخنگوی محترم ستاد مقابله با کرونا، البرز در راستای کنترل و مدیریت این موج خوب عمل کرده است.

شهبازی با قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان، گفت: طبق اظهارات رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، ظرف ۲۰ روز گذشته ۴۰ هزار واکسن در البرز تزریق شده است و اعلام کردند که مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

او افزود: باید دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به جد رعایت شود چراکه عدم رعایت این اصول تبعات و خسارات جبران ناپذیری را به همراه دارد.

استاندار البرز گفت: واکسیناسیون باید با جدیت ادامه داشته باشد و ضرورت دارد فرمانداران در شهرستان‌ها نسبت به اتخاذ تدابیر لازم و فراهم کردن امکانات در این خصوص، اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.