علی راستگو با حکم استاندار سیستان وبلوچستان به عنوان نخستین سرپرست بخشداری کرباسک در شمال استان با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار، فرماندار زابل، امام جمعه بنجار و جمعی از معتمدان و ریش سفیدان معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عباسعلی ارجمندی  فرماندار ویژه شهرستان زابل روز شنبه در این نشست اظهارداشت: هیات وزیران در جلسه ۱۳ تیرماه امسال  به پیشنهاد وزارت کشور در تاریخ ۱۵ دیماه سال گذشته به استناد ماده ۱۳ قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب ۱۳۶۲ بخش کرباسک از ترکیب ۲ دهستان کرباسک و ژاله‌ای را مصوب کرد.

عباسعلی ارجمندی افزود: این بخش شامل روستای کرباسک، محمدآباد، حسن آباد، کربلائی قربان، ده نو، گل میر، علی آباد جهانتیغ، جهانتیغ، بامری، حیدری، شاهوزهی، حاجی صفر، غلامان، غلامرضا، ده بامری غلامان و نورآباد غلامان است.

وی از تمام کسانی که برای این اقدام بزرگ و ارزنده با نگاه خدمت گام برداشتند تقدیر کرد و اظهارداشت: اتفاقات سیاسی و اداری در هر منطقه باید با مشارکت مردم باشد اگر این مشارکت اتفاق نیافتد بخشدار به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد.

فرماندار زابل ادامه داد: بهترین مسیر برای رشد بخش کرباسک مشارکت مردم در همه امور سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است به طوریکه در تمام کارها مردم باید محور قرار گیرند.

وی از برگزاری نشست شورای اداری شهرستان زابل در بخش کرباسک خبر داد و گفت: در این نشست مدیران شهرستان از نزدیک با مشکلات و موانع توسعه یافتگی این منطقه آشنا و آنها را حل می‌کنند.

ارجمندی از طرح ویژه مرمت و بازسازی بخش کرباسک با بهره‌گیری از معماری سنتی منطقه سیستان خبر داد و افزود: معابر و دیوارهای این بخش باید فضای معماری سنتی به خود گیرد.

وی تاکید کرد: مردم کرباسک در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند و امروز ظرفیت‌های فرهنگی و هنری خوبی در این بخش با حضور خانواده بستانی وجود دارد که از این ظرفیت‌ها برای پیشرفت این بخش باید استفاده کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار