بر اساس اعلام سازمان هواشناسی وقوع رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی استان‌های کشور و احتمال خیزش گرد و غبار و کاهش دید در برخی مناطق وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بارندگی های سیل‌آسای تابستانی در برخی مناطق کشور شرایط نامناسبی را برای ساکنان رقم زد به گونه ای که به بسیاری از منازل، تاسیسات شهری و روستایی، مزارع و دام‌ها خسارت های جدی وارد کرد و باعث جان باختن چند هموطن شد.

برخی مناطق کشور در ادامه فعالیت سامانه بارشی، طی شبانه روز گذشته شاهد بارش‌های تابستانی بودند، بارش هایی که گرچه به تعدادی از استان‌ها طراوتی خاص بخشید، در برخی دیگر موجب سیل، آبگرفتگی و خسارت به زیرساخت ها شد.

در واپسین روزهای هفته قبل، سازمان هواشناسی هشدار سطح نارنجی در رابطه با افزایش بارش و باد شدید در ۱۱ استان کشور منتشر کرد و پیرو ان، دستگاه‌های امدادرسان مرتبط همچون سازمان اورژانس کشور و سازمان امداد و نجات هلال احمر به حالت آماده‌باش درامدند، بارندگی‌ها به طور پراکنده در نقاط مختلف از عصر روز چهارشنبه آغاز شد، تا دیروز(جمعه) ادامه یافت و استمرار آن تا عصر فردا هم پیش بینی شده است.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۷ تير ۱۴۰۰
کاش همیشه هوا انقد خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۲۷ تير ۱۴۰۰
هوای گرگان که بی نظیر شده بود... ما اصلا کولر روشن نکردیم
آخرین اخبار