کارشناس کره‌ای: اعتماد دوباره ایران به آمریکا، پس از شهادت سردار سلیمانی بسیار سخت است + فیلم

یک کارشناس کره‌ای درباره وضعیت توافق برجام میان ایران و آمریکا، نظرات جالبی را ارائه داد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، یک کارشناس کره‌ای درباره خروج یک طرفه آمریکا از توافق برجام، گفت: دولت ترامپ به صورت یک طرفه از توافق هسته‌ای خارج شد و سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس را با حمله پهپادی به شهادت رساند؛ به همین دلیل اعتماد ایران به آمریکا بسیار کمرنگ شده و بهبود این روابط و اعتماد دوباره، برای ایران بسیار سخت خواهد بود.

این کارشناس همچنین بیان کرد: رئیس جمهور منتخب ایران نیز اعلام کرده است که در صورت برداشتن تحریم‌های آمریکا علیه ایران هم حاضر به دیدار با بایدن نیست.


بیشتر بخوانید:


 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۸ تير ۱۴۰۰
به کره ای ها و تمام جهانیان بگویید بله متأسفانه ما ایرانی ها آنقدر عرق ملی و مذهبی داریم که حتی اگر سردارمان را هم شهید کنند باز هم پای میز مذاکره می رویم . متأسفانه . فقط نمی دانم تا کی این دیپلماسی ذلیلانه ادامه دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۵ ۲۸ تير ۱۴۰۰
در حالی که نباید هیچ اعتمادی باشد اما برای این که توپ در زمین ایران نباشد و جاهلان جهانی و ایرانی فریب نخورند و از سویی بهانه به دشمنان ندهیم مذاکره می کنیم و الا از مذاکره با شیطان ، صد سال دیگر هم ابی برای ملت ایران گرم نخواهد شد . تنها امید به فرو پاشی عقیدتی و سیاسی غرب می تواند تغییر در غرب ایجاد کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۵ ۲۸ تير ۱۴۰۰
گرچه همه می دانند که پی ریزی برجام از سوی غرب تنها برای امتیاز گیری بدون هزینه جنگ و ایجاد اغتشاش و تفرقه در بین ملت بوده و زمان زیادی از رشد و سعادت دنیوی ایرانیان را هدر داد اما دولت مردان ایران بنا به سیاست های استبدادی سازمان های به ظاهر بین الملل و غفلت و بی تفاوتی بیشتر کشور های جهان و بخشی از مردم ایران از این استبداد ها ( مانند سیاست ماشه و حمله آمریکا به کشور هایی همچون افغانستان و عراق بدون توافق سازمان ملل و کودتا های رنگی و . . . ) به ظاهر قلنون مند غرب ، وادار به مذاکره با شیطان شدند . هرچند شیطان توافق برجام را امضا نمود اما نه تنها رعایت نکرد و ادامه نداد بلکگه هم تحریم ها را چند برابر کرد و ترور ها کرد و ملت را زیر فشار دچار خسارت ها کرد ولی سایر ملل نه تنها مخالفت با این اجحاف نکردند بلکه حتی در بیشتر قریب به اتفاق همراهی کرده و مانند کبک سر در برف نمودند و از مردم ایران هم بیشتر آنان که سر بر آخر رسانه های غرب دارند و در آرزوی کنار ساحل به ظاهر امن اما سر شار از مین های معنوی و غیر انسانی غربیان می باشند حتی خود بلند گوی اراجیف دشمنان خود گشته اند و حافظه تاریخی نچندان دور خود را از دست داده و افسار مشاعیر خود را به کسانی سپرده اند که به جان و مال و خون و ناموس این ملت تشنه اند ، این موضوع را کره ای ها ( که با بلوکه کردن دارای ایران سر سپردگیش را ثابت نمود ) درک کرده اند اما هنوز بسیاری از مردم ایران توان درک یا قبول این واقعیت ها را ندارند !!!! خدا شفا دهد « رب زدنی علما »
Canada
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۸ تير ۱۴۰۰
ایکاش روحانی و دار و دسته اش
ببینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۷ تير ۱۴۰۰
* بیدار باشیم
برجام بهانه ای برای اعمال بی پایه تحریمهای بیشتر.. بر علیه رونق و پیشرفت و قدرتمندی ما ،
و نقشه ای کثیف ،
برای مرگ تدریجی کشورمان ایران بود و... هست...!!

* فراموش نکنیم
حیات و قوام هر ملتی در گرو حق آزادگی و استقلال ملی آن ملت است .


هیهات من الذله
" ما ملت امام حسینیم "
آخرین اخبار