معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت:سومین مرحله از طرح «کتاب یار» با اعمال تخفیف ۳۰ درصدی در سطح کتابفروشی‌های این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیروس مصطفی معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با بیان اینکه این طرح از ۲۶ تا ۳۱ تیر در سطح کتابفروشی‌های این شهر اجرا می‌شود، افزود: شهروندان می‌توانند طبق لیست اعلام شده برای خرید کتاب از کتابفروشی‌های عضو این طرح اقدام کنند.

او با اشاره به استقبال گسترده و قابل توجه شهروندان از مرحله‌های اول و دوم این طرح افزود: امید است اجرای چنین طرح‌هایی زمینه افزایش سرانه مطالعه شهروندان و اقبال به کتاب و هدیه نوروزی کتاب را فراهم آورد.

او گفت: این طرح می‌تواند با تمرکز بر جنبه‌های موثر آن و نیز رفع نواقص احتمالی به طرحی پایا و ماندگار تبدیل شود و زمینه ساز همراهی بیشتر طیف‌های مختلف مخاطبان را فراهم آورد.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با قدردانی از همراهی شهروندان و اهالی فرهنگ در اجرای این طرح، ادامه داد: اجرای مراحل قبلی این طرح فرصتی را برای فرهنگ عیدی دادن کتاب در ایام نوروز بین شهروندان فراهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.