معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: امسال اعتبارات عمرانی این شهرستان نسبت به سال گذشته حدود ۷۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیدعلی موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت:امسال ۵۲.۲ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک سرمایه‌ای، متوازن، آب روستایی و عشایری، راه روستایی و ارزش افزوده برای ۷۵ طرح عمرانی این شهرستان تخصیص می‌یابد.

او میزان اعتبار سال گذشته را ۳۱ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: امسال بیشترین میزان اعتبار مربوط به راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

او اضافه کرد: همچنین به منطقه محروم «قوری‌چای» در اعتبارات عمرانی سال جاری این شهرستان توجه ویژه معطوف شده و در صورت تخصیص شاهد جهش چشمگیری در توسعه این منطقه خواهیم بود.

فرماندار مراغه ادامه داد: امسال ۱۱.۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک سرمایه‌ای، ۲۹.۴ از محل اعتبارات متوازن، ۳.۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات آب روستایی و عشایری، حدود ۶.۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات راه روستایی و نیز ۱.۵ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات ارزش افزوده برای طرح‌های عمرانی این شهرستان تخصیص خواهد یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار