شهردار منطقه چهار تبریز با اعلام اینکه بوستان «نائب یوسف» این شهر واقع در خیابان «اره‌گر» محله بهار با اعتبار هزینه شده ۹۵ میلیارد ریال آماده افتتاح است گفت: در چهار سال گذشته ۴۸ بوستان محله‌ای در تبریز احداث شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اکبر امجدی شهردار منطقه چهار تبریز گفت: این بوستان محله‌ای در زمینی به وسعت پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شده و دارای فضای بازی ایمن برای کودکان، زمین و تجهیزات ورزشی است.

اوافزود:در این بوسنان شهری علاوه بر ایجاد فضای سبز، انواع درختکاری و گلکاری منطبق با شرایط آب و هوایی تبریز در راستای ایجاد فضای شاداب و نشاط‌آور برای ساکنان محل و منطقه اجرا شده است.

او با بیان اینکه توسعه فضای سبز پایدار در دوره فعلی شهرداری تبریز اولویت اول این مدیریت بوده است، گفت: منطقه چهار شهرداری تبریز بیشترین بافت فرسوده شهری و پرجمعیت‌ترین منطقه را به خود اختصاص داده که با توجه به گستردگی در محدوده غربی، شمالی و مرکزی شهر از فرصت‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی برخوردار است.

شهردار منطقه چهار تبریز با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف شهری در این منطقه در دوره مدیریت فعلی شهرداری تبریز مانند مسیرگشایی، بهسازی معابر و ایجاد فضای سبز و پارک‌ها یادآوری کرد: با احداث ۹ پارک سردار ملی، حکیم نباتی، کاج، سپیدار، ورزش، صنوبر، رز، ساحلی آجی‌چای و نایب یوسف حکم‌آبادی در این منطقه ۳.۵ هکتار بر وسعت فضای سبز این حوزه افزوده شده و کل مساحت فضای سبز این منطقه به ۹۵۳ هکتار رسیده است.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.