در آیینی با حضور دبیر کل ملی المپیک و برخی روسای فدراسیون‌ها از نمایندگان اصفهان در المپیک توکیو تجلیل شد و برای حضوری موفق در این رقابت‌ها بدرقه شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در آیین تجلیل از ورزشکاران المپیکی استان اصفهان، گفت: سهم استان اصفهان در رقابت‌های المپیک توکیو ۱۱ ورزشکار، مربی و داور است که نسبت به دوره گذشته دو برابر شده است.

او افزود: دوره گذشته ۴ ورزشکار و یک داور سهم استان اصفهان بود، ولی این دوره ۴ ورزشکار ۶ مربی و یک داور از استان اصفهان در المپیک حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و اینکه ورزشکاران المپیکی در تهران قرنطینه هستند با تلاش و برنامه ریزی به تهران آمدیم و در هتل المپیک از نمایندگان استان اصفهان تجلیل و آن‌ها را با آرزوی موفقیت برای حضوری قدرتمند به المپیک بدرقه کردیم.

سی و دومین دوره رقابت‌های المپیک از یکم تا ۱۷ مرداد در ۳۳ رشته ورزشی به میزبانی توکیو ژاپن برگزار خواهد شد.

نمایندگان کشورمان در ۱۶ رشته ورزشی با حریفان رقابت خواهند کرد که ورزشکاران استان اصفهان در ۷ رشته حضور خواهند داشت.


در رشته‌های دومیدانی بانوان یک ورزشکار، بسکتبال آقایان یک ورزشکار و ۲ مربی، والیبال آقایان ۲ ورزشکار و یک مربی، وزنه برداری یک مربی، کشتی فرنگی یک مربی، بوکس سرمربی و در تنیس روی میز یک داور هیئت ژوری نمایندگان استان اصفهان در کاروان ورزشی کشورمان برای حضور در المپیک هستند.

انتهای پیام/ ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار