سامانه پیامکی «شهرآپ» ویژه اطلاع رسانی قطع برق‌های مشهد در کارخانه نوآوری مشهد رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اهمیت حضور شتاب دهنده‌ها و بهره گیری از تکنولوژی در دنیای کنونی در تمامی عرصه‌های زندگی محسوس و الزام آور است؛ بر همین مبنا در شرایط مختلف و با توجه به نیاز‌های روز شهروندان به خدمت گرفته می‌شود.

کارخانه نوآوری مشهد نیز که به همت شهرداری مشهد در سال گذشته به بهره برداری رسید، تبدیل به بستری برای بررسی و شناخت وجوه مختلف نیاز‌های شهری شده است، از این رو شتاب دهنده‌های مختلف با بهره‌گیری از این بستر اقدام به ایجاد سامانه‌ها و فناوری‌های متفاوت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


از آنجا که این روز‌ها بی نظمی در قطعی برق و مشکلات ایجاد شده در اثر این مساله زندگی همه شهروندان را می‌طلبد؛ سامانه پیامکی «شهرآپ» ویژه اطلاع رسانی قطع برق‌های مشهد طراحی و در محل کارخانه نوآوری رونمایی شد.

سامانه ۵۰۰۰۱۹۰ در حال حاضر به صورت آزمایشی در مشهد راه اندازی شده است و مردم می‌توانند با ارسال شناسه قبض به این سامانه، اطلاعاتی، چون زمان قطع برق، علت قطعی، و میزان مصرف برق محله شان را دریافت کنند؛ همچنین از دیگر قابلیت‌های این سامانه ارسال رایگان پیامک به متقاضیان ۱۰ دقیقه قبل از اعمال خاموشی است.

 

انتهای پیام//ر.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.