مجمع خیرین مدرسه ساز در شهرستان روانسر راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نظری مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت : در بازسازی مدارس آسیب دیده از زلزله آبان ۹۶ استان کرمانشاه، ساخت ۱۵ مدرسه در روانسر در دستور کار قرار گرفت که ۱۲ واحد آن به بهره برداری رسیده و سه واحد دیگر در حال ساخت است.

او گفت : دو واحد آموزشی در روستا‌های گیج و شوربلاغ شهرستان روانسر ساخته می‌شود.

او افزود: از ابتدای سال ۹۲ تاکنون سیستم گرمایشی و حرارتی ۴۸ مدرسه این شهرستان با ۱۵۹ کلاس و با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد ریال ایمن سازی شده است.

مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر افزود: با اعتمادسازی‌هایی که صورت گرفته مردم روانسر در کار‌های عام المنفعه و خداپسندانه مشارکت دارند و مجمع خیرین ظرفیت و فرصت گرانبهایی برای آموزش و پرورش است که می‌توان از این فرصت برای توسعه فضا‌های آموزشی و بالابردن کیفیت آموزشی بهره لازم را برد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: دانش آموزان ۲۶ روستای روانسر در کانکس تحصیل می‌کنند و سازه ساختمانی هفت مدرسه روستایی سنگی است که قدمت بسیار بالایی دارند و باید تخریب و بازسازی شوند.

کامران حسین زاده با بیان اینکه تکمیل مدرسه شش کلاسه شهر شاهو با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد از ضرورت‌های آموزش پرورش روانسر است، گفت: تعدادی از مدارس بخش شاهو به دلیل قدمت بالا، شرکت گاز مجوز گازدارکردن این مدارس را صادر نمی‌کند.

او افزود: شهرک ویس قرن روانسر با ۳۰۰ دانش آموز فاقد فضای آموزشی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.