یک کشتی در بندر بیروت دچار حریق شد+عکس

گزارش منابع خبری از وقوع آتش سوزی در یک کشتی در بندر بیروت حکایت دارد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه النشره، منابع محلی از وقوع آتش سوزی در کشتی مستقر در بندر بیروت خبر می‌دهند.

شبکه تلویزیونی «ام تی وی» امروز شنبه گزارش داد آتش سوزی در یک کشتی پهلو گرفته در بندر بیروت رخ داده است. جزئیات بیشتری از این حادثه در رسانه‌های لبنانی منتشر نشده است.

در ۴ اوت سال ۲۰۲۰ مطابق با ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ نیز انفجاری بزرگ و ویران‌گر بندر بیروت که بزرگترین بندر تجاری لبنان بود را تخریب کرد. شدت انفجار به قدری زیاد بود که تا کیلومتر‌ها دورتر نیز خسارت‌های بزرگی بر جا گذاشت و باعث کشته شدن بیش از ۲۰۰ نفر و زخمی شدن بیش از ۶ هزار نفر شد. منابع لبنانی خسارت مادی این انفجار را بیش از ۱۰ میلیارد دلار برآورد کردند و حتی سیلو‌های غله کاملا در این انفجار از بین رفتند.

بعد از انفجار بندر بیروت و استعفای حسان دیاب، نخست وزیر لبنان، سعد الحریری و میشل عون، هم برای تشکیل یک دولت با هم به نتیجه نرسیده‌اند و این امر موانعی را در روند تشکیل یک دولت کارآمد ایجاد کرده است. در عین حال دخالت‌های برخی از کشور‌ها نظیر عربستان، آمریکا و فرانسه نیز مانع بزرگی برای حل بحران سیاسی در لبنان شده است.

یک کشتی در بندر بیروت دچار حریق شد+عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۶ تير ۱۴۰۰
کجایی بود
آخرین اخبار