معاون ستاد کانون‌های فرهنگی -هنری مساجد خراسان رضوی گفت: امسال یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای تجهیز کانون های فرهنگی-هنری مساجد خراسان رضوی، درنظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام رحیم ولی زاده معاون ستاد کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد خراسان رضوی،گفت: تخصیص اعتبارات و تجهیزات به کانون‌هایی داده می‌شود که در سامانه بچه‌های مسجد ثبت نام کرده باشند.

او افزود: امسال یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای استان درنظر گرفته شده است که در مرحله اول ۶۵۰ میلیون تومان اختصاص داده شده است و مرحله دوم نیز ۷۰۰ میلیون تومان دیگر برای خرید تجهیزات به استان تخصیص داده می‌شود.

معاون ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد خراسان رضوی ضمن امیدواری به اینکه در رویداد ملی فهما، خراسان رضوی به عنوان دومین پایتخت ملی فهما معرفی شود، ادامه داد: خراسان رضوی در طرح ایران قوی جزء  ۵ استان اول انتخاب شد و با داشتن هزار و ۸۲۶ کانون فرهنگی - هنری مساجد، رتبه دوم را در کشور دارا می‌باشد.


بیشتر بخوانید


ولی زاده با اشاره به اینکه تعداد اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور  ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر است، بیان کرد: سهم خراسان رضوی از این تعداد بیش از ۱۱۰ هزار نفر است که طبق ثبت نام در سامانه بچه‌های مسجد این آمار روزانه در حال افزایش است.

او با بیان اینکه  خراسان رضوی  دارای بیشترین کانون‌های فعال مساجد است تصریح کرد: سهمیه امسال خراسان رضوی  ۱۴۱ کانون است که امید است تاپایان امسال ۵۰ درصد این مهم تحقق پیدا کند.

 

انتهای پیام//ف.ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.