رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: ایستگاه ۱۰۸ دریکی از مناطق پرتراکم شهر واقع‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، وحیدی،رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در بازدید از ایستگاه ۱۰۸ کرج، گفت: این ایستگاه دریکی از مناطق پرتراکم شهر واقع‌شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با تأکید بر این که ایستگاه ۱۰۸ در میدان توحید قرار دارد و ازجمله ایستگاه‌های مهم و حساس شهر کرج است افزود: بسیاری از مراکز تجاری، درمانی، فرهنگی و ... در این منطقه قرارگرفته‌اند.

وحیدی گفت: اگرچه در این ایستگاه و سایر ایستگاه‌های آتش‌نشانی ازلحاظ نیروی انسانی و تجهیزات کمبود‌هایی وجود دارد، اما این نکته را نباید فراموش کنیم که شهرداری نسبت به سازمان آتش‌نشانی آنچه در توان داشته است به کار بسته تا این کمبود‌ها جبران شود.

او با تأکید بر این که در حوزه حفظ، نگهداری و تجهیزات حوزه عمرانی موضوع فرسودگی ایستگاه‌های آتش‌نشانی مطرح است، افزود: با رعایت برخی نکات ایمنی از فرسودگی ایستگاه‌ها جلوگیری می‌کنیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از این ایستگاه به‌عنوان پیشانی شهر یادکرد و گفت: این ایستگاه در حوزه عملیاتی چهار ایستگاه دیگر را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.