برنامه Live Tiles برای همیشه از دسترس خارج شد

برنامه Live Tiles برای همیشه از دسترس خارج شد چرا که مایکروسافت هک رجیستری Windows 11 Old Start Menu را غیرفعال می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت هفته‌های گذشته از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد حالا این شرکت در خبری اعلام کرد با رونمایی 11  برنامه Live Tiles برای کاربران دیگر در دسترس نخواهد بود.

برنامه Live Tiles هنوز طرفداران زیادی دارد و این افراد از دانستن اینکه ویرایش رجیستری برای غیرفعال کردن منوی شروع جدید و فعال کردن مجدد آن در منوی شروع قدیمی دیگر در جدیدترین نسخه Windows 11 Insider Build 22000.65 کار نمی کند ناامید خواهند شد. پیش از این کاربران با تنظیم HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft  \ Windows \ CurrentVersion \ Explorer \ Advanced \ "Start_ShowClassicMode" بر روی 1 قادر به بازگشت به منوی شروع "کلاسیک" بودند. سایت WindowsLatest گزارش می دهد که ویرایش رجیستری دیگر کار نمی کند.

برنامه Live Tiles برای همیشه از دسترس خارج شد

با این حال ، برخی از کاربران گمان می کنند مایکروسافت گزینه ای را برای بازگشت به منوی شروع کلاسیک برای کاربران سازمانی هنگام راه اندازی سیستم عامل ، برای سهولت انتقال و کاهش نیاز به آموزش مجدد ، ترک خواهد کرد.

گفتنی است؛ نسخه ویندوز 11 شباهت‌های بسیار زیادی به سیستم عامل اختصاصی شرکت اپل یعنی MacOS دارد. ویندوز ۱۱ از نظر طراحی ظاهری، مدرن‌تر از نسخه قبلی است و این شرکت در این طراحی از ویندوز 10X الهام گرفته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار