با وجود سقوط چندین پهپاد رژیم صهیونیستی در روز‌های اخیر در فلسطین و لبنان، امارات برای تامین امنیت خود قصد دارد از این رژیم پهپاد خریداری کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازالجزیره نت، یک پایگاه صهیونیستی از همکاری تل آویو با ابوظبی برای استفاده امارات از پهپاد‌ها در زمینه‌های امنیتی خبر داد.

بر این اساس، امارات از یکی از شرکت‌های صهیونیستی فعال در زمینه پهپاد، برای کاستن از زمان واکنش دستگاه‌های امنیتی در شرایط فوق العاده کمک خواست.

پایگاه صهیونیستی دیفنس دیروز (جمعه) با اشاره به اینکه پلیس دبی از شرکت صهیونیستی «ایروبوتیکس» درخواست کمک کرده، افزود: پلیس دبی سیستم «ایروبوتیکس» را برای گنجاندن پهپاد‌ها در فعالیت‌های امنیتی انتخاب کرد.

به نوشته این پایگاه، نمایشگاه جهانی «اکسپو» برای آغاز این همکاری انتخاب شده است.

محمد بن راشد، حاکم دبی چهارشنبه گذشته با انتشار پیامی در توئیتر، نوشت: امروز در بازدید از مقر فرماندهی کل پلیس دبی، سکوی پرواز پهپاد‌ها را افتتاح کردم.

او افزود: این سکو برای پرواز پهپاد‌هایی است که از آن‌ها برای کاستن از زمان واکنش به دستورات در زمینه مأموریت‌های کیفری و عبور و مرور از ۴.۴ دقیقه تا یک دقیقه استفاده می‌شود.

محمد بن راشد همچنین اعلام کرد که در نمایشگاه آینده اکسپو که قرار است اکتبر ۲۰۲۱ برگزار شود، استفاده از این خدمات آغاز خواهد شد.

این درحالی است که در روز‌های اخیر و همزمان با رزمایش پهپادی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی، چندین پهپاد رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان سقوط کرده است که این رژیم مدعی است به علت نقص فنی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۷ تير ۱۴۰۰
این اماراتی های ترسو از ترس دشمنان و مخالفان خود ساخته حاضر به هر .. . هستند ، ما هم دلمان به این خوش است که چند فروند پهباد سقوط کرده !!!! خخخخخخخ
دشمن بنا گوشمان آمده و و ما گرد جهان می گردیم !!!!!!!!!!!!!!! چطوری خوش خواب ؟
آخرین اخبار