حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه دشمنان از عظمت و بزرگی ملت ایران در هراس هستند، گفت: ملت ایران اسلامی به برکت خون شهدا تمام نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام شامگاه جمعه در یادواره شهدای بمباران شهدای لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا (ع) ارتش و ۴۲ شهید روستای بیشه دراز که با فرمانده سپاه استان، فرماندار دهلران و امام جمعه و جمعی از فرماندهان زمان جنگ، مدیران و مردم برگزار شد، گفت: امروز قدرت انقلاب اسلامی در تمام جهان گسترانیده شده و دشمنان از این عظمت و بزرگی ملت ایران در هراس هستند و با تحریم و فشار می‌خواهند ما را در تنگنا قرار داده تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

او به خون پاک شهدا و ثمره صبر و استقامت رزمندگان اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه آنچنان در دل زمین جای گرفته است که شاخ برگ‌های آن در جهان هستی خود نمایی می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی به قدرت بلامنازع در منطقه تبدیل شده و دشمن قدرت تهاجم را از دست داده است و می‌داند اگر کوچک‌ترین خطا و حماقت کنند و بخواهند تجربه گذشته را تکرار کنند همین مردم با استقامت بیشتر در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد و آن‌ها را به درک واصل خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار بیان کرد: پدافند هوایی یکی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که با موشک تولید داخلی بتواند پیشرفته‌ترین پهباد در دنیا تولید که در اختیار آمریکا است ساقط کند.

مقاومت و ایثار مردم بیشه دراز مثال زدنی است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی در ضربه به ملت ایران، عنوان کرد: توطئه‌های شیطانی دشمنان نظام آن‌ها همواره وجود داشته و همچنان نیز ادامه دارد، اما ملت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و تدابیر و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب تمام نقشه‌های شوم دشمن خنثی شده است.

امام جمعه ایلام اعلام کرد: مردم شهرستان دهلران در انتخابات ۲۸ خردادماه حماسه آفریدن و نشان دادند که مردمی ولایت مدار هستند چرا که به رغم همه سختی‌ها و گلایه‌ها از مسئولان، حماسه آفریدند.

حجت الاسلام کریمی تبار مطرح کرد: روستای بیشه دراز یکی از روستا‌های مهم کشور است که در زمان جنگ و حتی بعد از جنگ به همواره دغدغه نظام و انقلاب را داشتند که این بیانگر ولایت مداری این خطه است.

او به ۴۲ شهید والا مقام روستای بیشه دار اشاره کرد و افزود: مقاومت و ایثار مردم بیشه دراز مثال زدنی است چرا که در زمان جنگ ذره‌ای عقب نشینی نکردند و از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند که این خود یک افتخار بزرگ برای مردم این روستا است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.