باشگاه پرسپولیس درباره یک صحنه داوری در دربی جام حذفی برابر استقلال بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس در خصوص خطای ارسلان مطهری روی فرشاد فرجی در دربی جام حذفی بیانیه‌ای را صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

"صحنه خطای مهاجم استقلال روی فرجی را دوباره ببینید. این بار در مقایسه با خطایی که چند سال پیش در دیدار منچستریونایتد و رئال مادرید در لیگ قهرمانان رخ داد و جونیت چاکر، داور اهل ترکیه بدون درنگ به نانی، هافبک تیم انگلیسی کارت قرمز مستقیم داد.

همین صحنه دقیقا در بازی دیشب تکرار شد، اما داور بازی در کمال تعجب کارت زرد هم به بازیکن خطاکار نشان نداد. البته با نظر کارشناسان، بازیکن حریف باید اخراج می‌شد. اتفاقی که اگر رخ می‌داد، تیم استقلال باید از دقیقه ۱۵، ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد و روند بازی هم طور دیگری رقم می‌خورد.

با این حال، کادر فنی پرسپولیس و در راس آن‌ها یحیی گل‌محمدی، از قضاوت علیرضا فغانی تشکر کرد و بدون "هوچی‌گری" و البته با استناد به نظر چند کارشناس گفت که داور می‌توانست در این صحنه تصمیم بهتری بگیرد.

اگر این اشتباه علیه طرف دیگر بازی رقم می‌خورد چه می‌شد؟ هنوز یادمان نرفته برخی که بار‌ها در این فصل از اشتباهات داوری سود برده‌اند، چطور با رفتار و گفتار خود به دنبال تاثیر روی داوران و تحت فشار قرار دادن آن‌ها به نفع خودشان بوده‌اند."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۰:۳۹ ۲۶ تير ۱۴۰۰
بازی برگشت توی دربی پنالتی وحیدامیری رانگرفت اگه اونو میگرفت الان ماتوی کورس رقابت بودیم اونی که سودکردشمابودین درضمن آخرفصل سودوضررهای تیم هاروبررسی میکنن ومیفهمی کی سودکرده کی ضرر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۶ تير ۱۴۰۰
هوچی گران لنگی یه صحنه بازی را ندیدند. دقیقه ۵۲ برخورد مهاجم لنگ با عارف غلامی که منجر به پارگی رباطش شد از چشم همه دور ماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۶ تير ۱۴۰۰
درخواست از کادر فنی استقلال:
تصاویر مصدومیت اول عارف غلامی در دقیقه ۵۲ و برخورد شدید مهاجم لنگ با او در محوطه جریمه را دقیق تر بررسی کنید. به نظر ضربه عمدی لنگیه باعث مصدومیت رباط غلامی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۶ تير ۱۴۰۰
آقایان لنگی حالا بنده خدا بابامسعود دستش در رفته و نتوانسته نتیجه بازی حذفی برایتان در بیاورد ، حالا بخاطر اینکه داور یک خطا و به زعم شما اخراج مطهری به نفعتان نگرفته است ، دیگه گریه و زاری و بیانه نویسی که نمی خواهد .
حالا اینقدر بیانیه بنویسید ، تا بیانیه دونتون پاره شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۶ تير ۱۴۰۰
به کی میگی اینارو !! فدراسیون دست عزیزی سادیسمی که مدیر عامل کیسه بوده عضو جدیدشون که تنها افتخارش کمک داوری تو جام جهانی بوده کیسه کش و... همینکه با تانک نیومدن تو زمین باید نماز شکر بجا بیاریم :))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۶ تير ۱۴۰۰
عزیزم برگزاری را با «ز» بنویس. دیگه خیلی وقتم را گرفتی. التماس مطالعه.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد ن
۱۰:۳۵ ۲۶ تير ۱۴۰۰
بله باید خراج میشد.
به استقلای ها هم اول تبریک میگم که بازی رو بردند.واینکه این بازی یه بازی سرد و خسته کننده بود؛ هر دو تیم بازنده بودن چون 120 دقیقه ملت رو سرکار گذاشتند .
ولی بااین اوصاف بنده خودم پرسپولیس ام و به تیمم افتخار میکنم.
ببری؛ببازی ؛طرفدارتم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۲۶ تير ۱۴۰۰
بیانیه ترکیبی از سوزش جانسوز ناشی از باخت و گیر به داور و توجیه باخت نزد هوادار است..اگر قرار است به اوضاع داوری رسیدگی شود نباید فقط محدود به این بازی بلکه کلیه بازی های حساس و دربی 5 سال گذشته باشد..تا سیه روی شود هرکه به او جام دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۲۶ تير ۱۴۰۰
الان این بیانیه هوچی گیری نیست !!!! خنده دار!! پنالتی که در دربی قبلی بروی قایدی نگرفتن ، و منجر به باخت استقلال شده !!! کسی پاسخگو بوده !!!! برید !! برید دیگه !! هوچی گری و مغلطه بازی رو شماها در این 8 سال بابا مسعود کامل کردید !!!!! تیم حکومتی بابا مسعود و ننه آذر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۲۶ تير ۱۴۰۰
خداییش قرمز داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۰ ۲۶ تير ۱۴۰۰
یه هوچی گری مودبانه
به قول وزیرتون بالاخره باختن فشار وارد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۶ تير ۱۴۰۰
کشتین خودتونو واسه یه کارت زرد‌..واسه بازی قبل که امیری باید کارت میگرفت وپنالتی هم گرفته نشد احیانا آقایون حرفی سخنی بیانیه ای ندارن ؟؟!! وقاحت هم حدو اندازه داره
Iran (Islamic Republic of)
کیسه کش
۱۲:۴۵ ۲۶ تير ۱۴۰۰
اگه همینجور خطا روی بازیکن کیسه بود الان شخص جنابعالی میگفتی باید دوبار اخراج میشد، در کل ما عادت کردیم به هوچگری و نه نه من غریبم کیسه کشا، تیمی که بزرگترین افتخار این چندسال شون بردن پرسپولیس تو جام حذفی اونم باضربات پنالتی بوده، فعلا وزیر پرسپولیسی نیست، به محض باخت تو فینال همه میشن پرسپولیسی
آخرین اخبار