نماینده آستارا در مجلس در بازدید از بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان گفت: در بهره برداری از این بیمارستان غفلت شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان با بیان اینکه در بهره برداری از این بیمارستان غفلت‌هایی انجام شده است، گفت: نبود تجهیزات سخت افزاری به روز، کمبود پزشک و نیروی انسانی از جمله مشکلات تنها بیمارستان آستارا است.

او از اختصاص ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار برای تجهیز بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی این شهرستان خبر داد و افزود: برای بهره مندی این واحد درمانی از استاندارد‌های لازم در خدمات رسانی به بیماران، این اعتبار در بخش‌های سرمایشی، گرمایشی و راه اندازی سامانه اطفای حریق بیمارستان هزینه خواهد شد.

نماینده آستارا با اشاره به گلایه مندی مداوم مردم از خدماتی که در بیمارستان شهید بهشتی ارائه می‌شد، اظهار داشت: تهیه دستگاه‌های دیالیز، لوازم جانبی سی تی اسکن، تأمین پزشکان لازم، استخدام کادر پرستاری و خدماتی از جمله اقداماتی است که برای رفع مشکلات این بیمارستان انجام شد.

مرحبا ادامه داد: مجوز خرید تجهیزات تخصصی برای اورولوژی، قلب و ارتوپدی صادر شده است و دانشگاه علوم پزشکی گیلان هزینه خرید این تجهیزات را پرداخت خواهد کرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.