معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی کشور همزمان در آبادان امروز ۲۵ تیر ماه برگزار شد.

مهدی کریمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،با بیان اینکه تمامی کادر پزشکی مشمول ماده چهار قانون سازمان نظام پزشکی در محدوده دانشگاه علوم پزشکی آبادان امکان رای دادن در انتخابات را دارند گفت:برای حضور در انتخابات نظام پزشکی این دانشگاه ۴۱ نامزد از آبادان، ۱۴ نامزد از خرمشهر و ۱۶ کاندیدا نیز از شادگان تایید صلاحیت شدند که در نهایت ۳۹ نفر به عنوان اعضای نظامی پزشکی منطقه به مدت ۴سال انتخاب می‌شوند.

او افزود: از ۳۹ نفر راه یافته به سازمان، باید ۲۲نفر پزشک، ۴نفر دندانپزشک، ۴نفر داروساز، ۳نفر لیسانس پروانه‌دار، ۳نفر لیسانس مامایی و ۳نفر نیز در رشته علوم آزمایشگاهی باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: در نهایت ۱۷ نفر از آبادان، ۱۱نفر از شادگان و ۱۱ نفر از خرمشهر، ۳۹ نفر یادشده را شکل خواهند داد.

او با اشاره به اینکه انتخابات از ساعت ۸ صبح آغاز شده و تا ساعت ۲۰ امشب ادامه دارد، افزود: در صورت نیاز این زمان تمدید می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.