رحیمی با اشاره به دو هزار و ۳۰۰ پروژه ناتمام در سطح استان کردستان، اتمام این پروژه‌ها را در گرو عزم راسخ و تلاش شبانه‌روزی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، بهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در دیدار جمعی از نمایندگان مردم کردستان در مجلس با فرمانده سپاه بیت‌المقدس اظهار داشت: وضعیت کنونی در کردستان به هیچ عنوان رضایت‌بخش نیست و این امر باید ساماندهی و آسیب‌شناسی شود.

او گفت: خوشبختانه تا به امروز که نزدیک به ۱۴ ماه از عمر مجلس می‌گذرد به سهم خود به عنوان هماهنگ‌ترین مجمع نمایندگان در مجلس برای حل معضلات استانی گام برداشته‌ایم.

رحیمی افزود: ما از همه ابزار‌های نظارتی و قانون‌گذاری استفاده می‌کنیم که به بسیاری از برنامه‌های خود جهت توسعه استان جامه عمل بپوشانیم.

اودر ادامه به ظرفیت تعدادی از مدیران اشاره کرد و عنوان نمود: متاسفانه بسیاری از مسوولین استانی به دلیل بی‌مدیریتی باعث اختلال و ایجاد مشکلات در بسیاری از برنامه‌ها می‌شوند که این امر عقب‌افتادگی استان را به بار می‌آورد.

رحیمی گفت: دیدگاه ما در رابطه با مدیریت استانی به دور از هر گونه حزبی‌گرایی و قومیتی است چرا که پیشرفت و توسعه استان نیازمتد مدیرانی کارآمد، شایسته و توانمند است.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: با استفاده از فرصت‌های مناسب باید با گام برداشتن به سوی آینده‌ای روشن و در راستای استانی توسعه‌یافته در حرکت باشیم.

او با اشاره به دو هزار و ۳۰۰ پروژه ناتمام در سطح استان، اتمام این پروژه‌ها را در گرو عزم راسخ و تلاش شبانه‌روزی دانست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.