رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تیم‌های عملیات ویژه اورژانس در محل‌ برگزاری انتخابات نظام پزشکی مستقر هستند.

پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری هشتمین انتخابات نظام پزشکی کشور اظهار کرد: کارهای مقدماتی برگزاری هشتمین انتخابات نظام پزشکی به خوبی انجام شده است. امیدوارم که یک تیم خوب سرکار آمده تا خدمات صنفی قابل قبولی را ارائه داده تا مسائل و موضوعات مختلف مردم را برطرف کنند.

او ادامه داد: خوشبختانه استقبال خوبی از این دوره از انتخابات شده است. ما برای تسهیل در جهت برگزاری انتخاباتی سالم اقدامات لازم را انجام داده ایم.

کولیوند گفت: در حال حاضر تیم های عملیات ویژه سازمان اورژانس در همه مراکز و به خصوص در جاهای پر تجمع به مراجعه کنندگان خدمات داده اند.

لزوم رعایت دستورالعمل ها در حوزه های رای‌گیری

عباس مسجدی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور و رئیس هیئت نظارت انتخابات نظام پزشکی در تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان به لزوم رعایت دستورالعمل ها در حوزه های رای‌گیری اشاره کرد و گفت: با توجه به زیر ساخت های موجود در تهران، انتخابات به صورت متمرکز و در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

او‌ افزود: امنیت و‌ صحت برگزاری این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است. در حال حاضر مشکلات جوانان فارغ التحصیل و موضوع‌ معیشت و‌ خدمات رفاهی آنها باید توسط تیم جدید نظام پزشکی مورد توجه جدی قرار بگیرد.‌

استقبال در این دوره از انتخابات بهتر از دوره گذشته بوده است. معتقدم که آموزش در رعایت اخلاق حرفه ای و رفع تعارض منافع از جمله موضوعات اولویت دار برای تیم جدید نظام پزشکی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.