مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: دانش‌آموزان این شهرستان ۲۵ رتبه برتر کشوری، استانی و منطقه‌ای را کسب کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد ، مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: دانش‌آموزان این شهرستان ۲۵ رتبه برتر کشوری، استانی و منطقه‌ای را در معدل نهایی پایه دوازدهم کسب کردند.

محمد مهرافزون روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در امتحانات نهایی امسال تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی اعم از رعایت فواصل صندلی‌ها، تب سنجی در ابتدای ورود دانش آموزان، وجود مواد ضدعفونی و ماسک رعایت شده بود و این کار باعث تضمین سلامت و امنیت امتحانات شد.

او با تاکید بر اینکه حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش در زمینه برگزاری امتحانات نهایی بود، اظهار داشت: در راستای تحقق این مهم تعداد حوزه‌های امتحانی را افزایش داده ایم و برگزاری منظم امتحانات نهایی در شرایط خاص کرونایی و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی، وظیفه بسیار حساس و بزرگی بود که با تلاش عوامل اجرایی به خوبی صورت گرفت.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: آرامش مطلوب دانش آموزان و رضایت بازرسان استانی و شهرستانی از روند برگزاری امتحانات دستاورد‌های بزرگی بودند که در زیر سایه تلاش بی وقفه همکاران، همراهی دانش آموزان و والدین بدست آمد.

مهر افزون اضافه کرد: واکسیناسیون معلمان در تابستان سال جاری موجب می‌شود سال تحصیلی آینده را بتوانیم با شرایط بهتری آغاز کنیم و از آسیب‌های حوزه آموزش که به سبب بیماری کرونا بوجود آمده جلوگیری کنیم.

او ادامه داد: معلمان در این شرایط سخت بیشترین رسالت را برعهده داشتند و به بیانی مجاهدان امر آموزش و تحول گرای نظام تعلیم و تربیت شدند و با تلاش و پشتکار مسوولانه و دلسوزانه پای کار بوده و اجازه ندادندکه آموزش تعطیل شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.