فرماندار شهرکرد گفت: در جلسه کارگروه بازآفرینی شهری، معابر فرعی که نیازمند اجرای آسفالت هستند بايد احصا شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد اظهار داشت: برای اجرای طرح آسفالت معابر منطقه غرب شهرکرد اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پیش‌بینی شده است و در جلسه کارگروه بازآفرینی شهری، معابر فرعی که نیازمند اجرای آسفالت هستند بايد احصا شود.

او افزود: باتوجه به تدوین طرح جامع شهر شهرکرد مقرر شد در این منطقه برای حل مشکلات اهالی در این طرح کاربری‌های آموزشی، خدماتی، رفاهی و عمومی تعریف شود.


بيشتر بخوانيد


ارژنگ اضافه کرد: شهرداری شهرکرد باید ظرف یکماه آینده ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به بحث فضاسازی بلوار موجود در منطقه غرب شهرکرد اختصاص دهد.

او گفت: احداث ساختمان شهرداری در منطقه غرب شهرکرد به‌منظور ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه از ضروریات است و شهرداری شهرکرد اقدامات لازم برای احداث شهرداری منطقه یک در زمین‌های روبروی ترمینال شهرکرد را انجام خواهد داد.

ارژنگ تصریح کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه نسبت به تکمیل محوطه امامزاده سلطان سبزه‌پوش و رفع مشکلات این بقعه متبرکه در منطقه غرب شهرکرد اقدام نماید.

او ادامه داد: باتوجه به مصوبه ستاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی، ادارات متولی از جمله راه و شهرسازی و سازمان صمت باید اقدامات لازم برای راه‌اندازی دهکده فرش در شهر منطقه چالشتر را انجام دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار