فعالیت ۴۱مرکز خدمات جامع سلامت کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنان ادامه دارد و به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کووید-۱۹ در سطح یک خدمات رسانی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی قلیان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:۴۱ مرکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا آماده خدمات رسانی به بیماران سرپایی در شهرستان‌های تحت پوشش به مراجعین هستند.

او با اشاره به اجرای برنامه نظام ارجاع بیماران کرونایی در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: مراکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا به عنوان سطح یک خدمات محسوب می‌شوند و در صورت نیاز به خدمات تصویر برداری از طریق این مراکز بیماران به سطح دو و در نهایت در صورت نیاز به بستری به سطح سه و بیمارستان‌ها ارجاع می‌شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تمام مردم خواست در صورت بروز علائم کرونا ضمن تماس با مرکز پاسخگویی۱۹۱ و اطلاع از نزدیک‌ترین مراکز ارائه دهنده خدمت نسبت به محل سکونت، در مرحله نخست به مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ساعته که در این زمینه آماده شده اند مراجعه کنند و از مراجعه مستقیم به بیمارستان‌ها خودداری نمایند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.