مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و چهارم تیرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌ها در عوارضی آزاد راه قزوین-زنجان ۳ دستگاه کامیون حامل مرغ زنده قاچاق را توقیف کردند.

سردار ابراهیمی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون ها، ۴ هزار و ۱۹۰ قطعه مرغ زنده قاچاق به وزن تقریبی ۸ تن و ۳۸۰ کیلو گرم کشف و ۳ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه کارشناس مربوطه ارزش ریالی محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال برآورد کرده است، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۲۱ دستگاه تولید کننده ارز دیجیتال قاچاق

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر راه اندازی مزرعه تولید ارز دیجیتالی بیت کوین در حاشیه شهر محمدیه شهرستان البرز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران در بازرسی از این مکان ۲۱ دستگاه ماینر فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکیکشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی ماینر‌ها را حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، بیان داشت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دستگیری و انهدام باند سارقان منزل، با ۲۲ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ایجاد نارضایتی عمومی در شهرستان البرز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، یکی از اعضای باند، که از سارقان سابقه دار بود را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز بیان داشت: پس از انتقال متهم بلافاصله تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر اعضای باند آغاز شد، با ارائه مستندات و ادله جرم توسط ماموران، متهم به ناچار لب به اعتراف گشوده و سایر اعضای باند را معرفی کرد.

سرهنگ منصوری افزود: بعد از شناسایی سایر اعضای باند، اکیپی از ماموران پلیس آگاهی با اخذ دستور قضایی به مخفیگاه سارقان اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه اعضای دیگر باند را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: در این عملیات ۲ سارق و ۲ مالخر با اعتراف به ۲۲ فقره سرقت دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف ۲ تن چوب قاچاق در شهرستان آوج

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران یگان امداد حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی یک دستگاه وانت نیسان حامل ۲ تن چوب قاچاق را توقیف کردند.

سرهنگ شهرام منصوری با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله کشف شده را ۵۵ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.