پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم تیر ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 


بی آبی

با سلام ما اهالی استان آذربایجان شرقی شهرستان کلیبر بخش آبش احمد هستیم 30 کیلومت از رود ارس و زیر سد ارسباران زندگی می کنیم هر دو طرف مان آب هست ولی در تابستان ها بی آب هستیم نردیک به 17 سال هست که فقط قول و وعده مسئولین را شاهدیم لطفا پخش فرمایید


مشکلات کادر خدمات بیمارستان

باسلام و خسته نباشین

ما خدمات بیمارستان 22 بهمن نیشابور 2ماه هست حقوق نگرفتیم با ماهی سه میلیون و ششصد هزارتومان که به بهمون میدن نصف ماه هم نمی شه یک زندگی رو چرخوند حالا دوماه پول ندادن.به بیمارستان می گی می گه شرکت باید بده به شرکت می گی می گه بیمارستان باید بده لطفا رسیدگی کنید.


نبودن فرم هدایت تحصیلی در پادا

سلام. من دانش آموز پایه نهم هستم که از ۱۵ تیر تا الان منتظر فرم هدایت تحصیلی در پادا هستم ولی تا الان هیچ گزینه مربوط به هدایت تحصیلی در پادا وجود نداره. لطفا این مشکل رو پیگیری کنید.


منطقه ردان اصفهان

با سلام وخسته نباشید ، ردان اصفهان جزو منطقه ۶ بوده از امکانات بهداشتی و فرهنگی و فضای سبز و فاضلاب برخوردار نبوده لطفا دراین زمینه رسیدگی و پیگیری به عمل آید باتشکر.


اعلام نتایج بهزیستی

لطفا پیگیر نتایج بهزیستی در آزمون سراسری ۱۳۹۹ باشید تقریبا همه سازمان ها اعلام کردن ولی بهزیستی نه


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۴ تير ۱۴۰۰
با سلام و تشکر از پی گیری پیام ها
آخرین اخبار