رئیس بیمارستان طالقانی آبادان گفت:متاسفانه شهروندان جنوب غرب خوزستان با کادر درمان همکاری نمی کنند به همین دلیل شیوع دلتا کرونا در منطقه دور از انتظار نیست.

الهام بچاری رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:ویروس دلتا کرونا ماهیت تهاجمی تری دارد و علائم آن به وضوح شدید تر است و بیمار با علائمی نظیر سرفه،تنگی نفس ،سردرد،گلودرد ،تغییر حس بویایی و چشایی به بیمارستان مراجعه می کند.

او افزود: در ویروس دلتا کرونا بیماردر فاصله زمانی کوتاه تری نسبت به ویروس های قبلی ،بدحال تر و علائم آن تهاجمی می شود.

رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بابیان اینکه تاکنون موردی از ابتلا به دلتا کرونا در بیمارستان طالقانی آبادان گزارش نشده است،عنوان کرد:در بقیه مراکز درمانی جنوب غرب خوزستان دو مورد ابتلا به نوع جهش یافته کووید ۱۹ یعنی دلتا کرونا گزارش شده است و این موضوع نگرانی ما را دوچندان می کند و شیوع بیشتر آن در منطقه دور از انتظار نیست.

او درخصوص آخرین وضعیت بیمارستان طالقانی آبادان تصریح کرد: متاسفانه طی ۷۲ساعت گذشته ،آمار مبتلایان به کرونا افزایش چشمگیری داشته است و معمولا با علائم تنفسی خیلی شدید به بیمارستان مراجعه می کنند.

این مقام مسئول درپایان اضافه کرد:از همشهریان تقاضا داریم در گردهمایی ها شرکت نکنند ودر صورت خروج از منزل حتما موارد بهداشتی را رعایت کنند .

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.