سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به دنبال جذب مهاجم لهستانی تیم بایرن مونیخ است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان تیم فوتبال رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات کنونی به دنبال جذب کیلیان امباپه ستاره ۲۲ ساله فرانسوی رفته اند، اما بعضی از رسانه‌های اسپانیایی صحبت‌هایی را در ارتباط با علاقه ۲ طرفه رئال مادرید و رابرت لواندوفسکی برای فصل پیش رو خبر داده اند. لواندوفسکی بار‌ها از علاقه خود به انجام چالشی جدید و حتی پوشیدن پیراهن رئال مادرید در سال‌های گذشته صحبت کرده است، با این وجود رئالی‌ها کار سختی را برای جذب این بازیکن دارند؛ چرا که قرارداد لواندوفسکی با بایرن مونیخ همچنان اعتبار دارد و این تیم آلمانی هم به راحتی لواندوفسکی را از دست نخواهد داد.

با توجه به سن بالای لواندوفسکی قیمت او در بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا چیزی حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیون یورو تخمین زده شده است. قیمتی که رئالی‌ها برای تهیه آن کار آسان تری را نسبت به خرید امباپه فرانسوی خواهند داشت.

بعد از مخالفت باشگاه تاتنهام با مبلغ ۱۱۷ میلیون یورویی منچسترسیتی برای جذب هری کین سرمربی این تیم به دنبال جایگزینی برای هری کین رفته است و با توجه به همراهی لواندوفسکی و گواردیولا در بایرن مونیخ این مربی امیدوار است که بتواند مهاجم سابق خود را به لیگ جزیره بیاورد.

مدیران بایرن مونیخ اعلام کرده اند که به هیچ وجه اجازه جدایی به ستاره لهستانی خود را حداقل در این فصل نخواهند داد، اما آن‌ها می‌دانند که تیم‌های بزرگی مانند رئال مادرید و منچسترسیتی تمام سعی خود را برای جذب بازیکن مد نظر خود خواهند کرد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار