مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: آزادسازی نخستین قسط متقاضیان تسهیلات یک میلیارد ریالی نوسازی و بهسازی مسکن روستایی استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن ظفری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: با همکاری بانک‌های عامل با عقد قرارداد، اولین قسط تسهیلات یک میلیارد ریالی به متقاضیان به منظور تسریع در روند ساخت واحد‌ها آزاد شد.

او افزود: سقف تسهیلات مسکن روستایی که تاکنون ۵۰۰ میلیون ریال بود با مصوبه هیئت وزیران و ابلاغ بنیاد مسکن کشور، تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به یک میلیارد ریال با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله افزایش یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: همچنین از ۱۲ هزار تسهیلات تخصیصی ۷ هزار ۴۵۵ فقره به بانک‌های کشاورزی، صادرات، تجارت، رفاه، ملت و مسکن ابلاغ شد.

حسن ظفری افزود: این تسهیلات برای ارائه خدمات بهسازی و نوسازی واحد‌های کم دوام و بی‌دوام و تأمین مسکن اقشار واجد شرایط در سطح روستا‌های استان و با اولویت زوج‌های جوان پرداخت می‌شود.

او بیان کرد: بیش از هزارو ۱۹۳ پرونده آماده ارسال به بانک‌های شهرستان‌های استان همدان هستند که بلافاصله بعد از ابلاغ برای عقد قرارداد به بانک‌ها آن هم برابر میزان سهمیه تعیین و ابلاغ شده هرشهرستان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.