مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۱۰ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز، از سوی نیروی انتظامی در این شهر کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد فارسی مدان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در عملیات ماموران انتظامی و با دستور مقام قضایی تعداد ۱۰ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال مدل M۳ در خیابان ۲۰ متری شهرداری این شهر کشف و جمع آوری شد.

او افزود: تعداد ۱۱ عدد دستگاه ماینر مدل M۳ و ۲ دستگاه ماینر مدل S ۹ در حمیدیه کشف و ضبط شد.

فارسی مدان بیان داشت: در یک عملیات ماموران انتظامی با همکاری نیرو‌های این شرکت ۳۰ عدد ماینر به کشف و ۳ فقره کابل غیر مجاز نیز قطع وجمع آوری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: طی یک عملیات موفق و شناسایی دقیق محل از سوی عوامل کلانتری ۱۹ با همکاری نیرو‌های برق منطقه ۶ اهواز، تعداد ۱۲ دستگاه ماینر کشف و برق غیرمجاز محل قطع شد.

او ادامه داد: هر دستگاه ماینر معادل ۲.۵ کیلووات ساعت یعنی معادل یک دستگاه کولرگازی ۲۴ هزار مصرف برق دارد که فشار بسیار زیادی را بر شبکه تحمیل و زمینه آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان را فراهم می‌کند.

این مقام مسئول در پایان گفت: از شهروندان تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق گزارش دهند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.