مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج از برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حمید قاسمی، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج گفت: به منظور اجرای بخشنامه وزیر کشور به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پیرامون نحوه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قرارداد انجام کار معین و فرآیند اجرایی ابلاغی به استانداری‌های سراسر کشور، شهرداری کرج مبادرت به برگزاری آزمون خواهد کرد.

قاسمی افزود: بر اساس شاخص‌های ارزیابی برای تعیین اولویت مشمولان واجد شرایط مجوز موصوف نیروهای شرکتی یا پیمانکاری و کلیه نیروهایی که به هر نحو در مشاغل اصلی و تخصصی شهرداری اشتغال دارند و تحصیلاتی در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر دارند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج گفت: کنترل، بررسی و صحت سنجی مدارک و مستندات مربوط به شرکت کنندگان در مراحل بعد از آزمون مورد تاکید بوده و ثبت‌نام و شرکت در آزمون ضمن آن که هیچ گونه هزینه‌ای برای مشمولان تبدیل وضعیت ندارد، حقی برای شرکت کنندگان مبنی بر پذیرش قطعی ایجاد نخواهد کرد و نتایج قطعی منوط به بررسی و تعیین اولویت واجدین شرایط و رعایت شایستگی از طریق محاسبه کلیه امتیازات درج شده در مجوز مربوطه صورت خواهد پذیرفت .

او افزود: در کلیه مراحل فرآیند تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی بر اساس شاخص‌های مصوب و تعریف شده عمل خواهد شد تا اجحافی در حق هیچ یک از همکاران صورت نپذیرد.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج با اشاره به اینکه در دستورالعمل ارسالی یکی از شاخص‌های مورد نظر برای ارزیابی، برگزاری آزمون تخصصی است، گفت:  با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی  این آزمون به صورت مجازی برگزار می‌شود.

قاسمی با بیان این که این آزمون بر اساس منابعی که در دسترس مشمولان قرار خواهد گرفت، برگزار می‌شود، افزود: آزمون مورد نظر شامل ۲۰ سوال در مباحث عمومی و تخصصی قوانین و مقررات شهرداری خواهد بود که زمان و منابع این آزمون به‌زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صادقی
۲۲:۰۴ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
سلام تکلیف نیروهایی که دیپلمه هستند چیست . باز عادلانه نیست که بعد از این همه سال تازه اعلام شود مدرک باید فوق دیپلم باشد. پس دیپلمه ا تکلیفشان چیست . با تشکر