معاون حقوقی وزیر ورزش و جوانان گفت: پایگاه اینترنتی کمپ تیم‌های ملی، نخستین بار در همدان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، تقی زاده، معاون حقوقی وزیر ورزش و جوانان گفت: پایگاه اینترنتی کمپ تیم‌های ملی که به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده است و امکانات ورزشی، آموزشی و تفریحی استان را معرفی می‌کند و شرایط استفاده از سالن‌های تخصصی ورزش‌های مختلف را شرح می‌دهد.

او با بیان اینکه همان همواره بین اولین های ورزش ایران قرار دارد، افزود: همه ورزشکاران داخلی و خارجی تیم‌های ملی از کشور‌های مختلف با مراجعه به این پایگاه اینترنتی به نشانی www.hamedansportcamping.ir می‌توانند امکانات ورزشی و اقامتی مورد نیاز خود را ارزیابی کنند و پس از بستن قرارداد با اداره کل ورزش از این امکانات استفاده کنند.

استاندار همدان هم گفت: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران ظرفیت بالایی در همه حوزه‌ها دارد و به واسطه آب و هوای مناسب و یک هزار و ۸۰۰ جاذبه گردشگری، جاودانه شده است. سیدسعید شاهرخی افزود: با بهره برداری از سایت کمپ تیم‌های ملی، ورزشکاران رشته‌های مختلف می‌توانند از امکانات ورزشی استان همدان در این موقعیت جغرافیایی بهره‌مند شوند.

او بیان کرد: ظرفیت بسیار خوب و ویژه‌ای در همدان برای استفاده تیم‌های ملی ایجاد شده است که می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای اردو‌های آماده سازی و تمرین ورزشکاران در رشته‌ها و رده‌های مختلف باشد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار