رئیس بیمارستان میلاد به بیان توضیحاتی درباره وضعیت این بیمارستان در بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوروزی مدیر عامل بیمارستان میلاد در گفت وگوی زنده تلوزیونی اظهار کرد: در حال حاضر دقیقا داریم به شرایط جنگی برمی‌گردیم و کاش این امکان وجود داشت تا من فیلمی از وضعیت بیمارستان ارسال می‌کردم.

او افزود: متاسفانه ما در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۰۰ مراجعه کننده به بیمارستان داشتیم که ۱۵۰۰ نفر از آن‌ها بیماران غیر کرونایی و نزدیک ۵۰۰ نفر از آن‌ها بیمار کرونایی بودند.

نوروزی گفت: متاسفانه در پیک پنجم، شرایط نسبت به قبل فرق کرده است قبلاً وقتی موج جدیدی اتفاق می‌افتاد مردم می‌ترسیدند و شیوه نامه‌ها را رعایت می‌کردند و یا به همراه بیمار به بیمارستان مراجعه نمی‌کردند. اما در حال حاضر هر بیمار کرونایی چند همراه با خود دارد که چند نفرشان بیماران علامت دار و چند نفر دیگر افراد سلامت هستند.

او گفت: در حال حاضر مجبور شده ایم به دلیل اینکه روزانه با ۲۰۰۰ مراجعه‌کننده مواجه هستیم از بنیاد برکت کمک بگیریم و بیمارستان صحرایی بزنیم ما در حال حاضر در بیمارستان صحرایی که به وسیله چادر در حیاط اورژانس برقرار کرده‌ایم ۲۰ خط تخت تجهیز کرده‌ایم و مجبوریم بیمارانی را که باید به صورت سرپایی درمان شوند و از رمدسیویر و استروئید برای درمان استفاده کنند را معالجه کنیم.

او گفت: آمار دیروز بیماران کرونایی ما در بیمارستان میلاد ۲۴۳ مورد بود و متاسفانه اوضاع خیلی بدی داریم و روند به صورت صعودی پیش می‌رود و اگر روند پیک پنجم به همین شکل ادامه پیدا کند باید احساس خطر کرد، زیرا بیمارستان هزار تخته ما نیز که کاملاً هم مجهز است ممکن است نتواند پاسخگوی این مسئله باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۸ تير ۱۴۰۰
دكتر فرهاد حمزه زاده مدير عامل بيمارستان هستن
آخرین اخبار