فرمانده انتظامی لرستان گفت:طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح استان اجرا و در این راستا مقادیری کالای قاچاق، مواد مخدر، سلاح و مهمات کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد ، فرمانده انتظامی لرستان گفت:طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح استان اجرا و در این راستا مقادیری کالای قاچاق، مواد مخدر، سلاح و مهمات کشف شد.

یحیی الهی  اعلام کرد: به منظور بالا بردن ضریب امنیت شهروندان در سطح استان، طرح حجمی و عملیات مشترک با محوریت معاونت عملیات و حضور تمامی عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی و شهرستان‌های تابعه به منظور کشف کالای قاچاق، مواد مخدر و جمع آوری سلاح و مهمات در نقاط آلوده، جرم خیز و محور‌های مواصلاتی لرستان در چندین مرحله به اجرا گذاشته شد.

او افزود: در این طرح ۱۱۶ قبضه سلاح شکاری و جنگی و یکهزار و ۴۵۵ عدد انواع فشنگ کشف شد و ۳۲نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ضمن پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بیش از ۳۰ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است و ۴۵ خرده فروش و معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

او همچنین کشف ۴۰۵ هزار و ۹۳۰ قلم انواع کالای قاچاق شامل سیگار و تنباکو، ماینر (دستگاه استخراج رمز ارز)، لباس، خشکبار، قرص غیر مجاز و دام به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان و توقیف ۱۲۱دستگاه خودرو و موتورسیکلت را از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.