مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: برای تامین امنیت عبور و مرور شهری و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان نصب سرعتگیر در نقاط حادثه خیز آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر کعبی مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: به منظور تامین امنیت عبور و مرور شهری و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان بنا به درخواست مردم، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اقدام به نصب سرعتگیر در نقاط حادثه خیز کرد.

او بیان داشت: با توجه به گسترش سطح جریانات تردد شهری و احساس نیاز بیشتر به تامین امنیت جاده‌ای و با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان بنا به درخواست مردم، در چندین نقطه از محدوده منطقه از جمله نقاط حادثه خیز، سرعتگیر‌های آسفالتی نصب کرد.

کعبی افزود: این عملیات در خیابان الهادی مسیر شمال به جنوب و بلوار قدس بریدگی روبروی دادسرای نظام از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه انجام شد که در این عملیات، سرعتگیر روبروی دادسرا با ابعاد ۸ متر مربع که ورود و خروجی هر کدام شامل ۲ و نیم متر و ارتفاع ۱۰ سانتی متر است، نصب شد.

 مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: تامین ایمنی عبور و مرور به منظور کاهش حوادث جانی و مالی در نقاط حادثه خیز، از مهمترین اهداف تلاش‌ها در حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه بوده، که امید است با سعی و تلاش مستمر و با توکل به خدا این اهداف محقق گردد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.